Altec Lansing inMotion Classic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Altec Lansing inMotion Classic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

naam538 18-12-2011

De geluidskwaliteit is zeer goed, de accu en nog de mogelijkheid van FM ontvangst maakt deze Altec kompleet.

ejea 02-01-2011

Heb lang rondgekeken naar een docking station die mooi, goed, veelzijdig en stevig was. Heb velen geprobeerd, maar deze is gewoon het beste vind ik. Voordeelen t.o.v. anderen zijn;
-ingebouwde accu zodat je hem makkelijk buiten kunt gebruiken zonder snoer.
-ingebouwde radio
-afstandbediening met 4 voorkeuzezenders
-simpel te bedienen, weinig stuk te gaan

binkie1960 01-11-2010

Prima geluid voor zo'n apparaat ,zowel in prijs als gebruik , werkt prima met Iphone , doet niet onder voor de veel duurdere Bose variaties , echt een aanrader

De dijk 04-08-2010

Heel goed apparaat met een mooi vol geluid. radio doet het goed je kunt 4 zenders inprogrameren met de afstandbediening maar die moet je wel atijd goed op het ontvangstoog richten de accu werkt z'n 5uur